Avem o analiza a situatiei existente. Si mai departe?

Acum luam la mana fiecare parte a procesului de vanzari si il structuram asa cum i se potriveste COMPANIEI TALE, nu asa cum il gasim prin carti! Implicam pentru asta toti oamenii din firma, astfel incat sa iasa ceva care sa corespunda realitatii si care sa fie folositor. Nu ne intereseaza sa avem un document care sa ii forteze sa faca niste lucruri artificiale, doar sa dea bine ca avem o procedura! Din contra, vom avea un document care le va fi de ajutor tuturor pentru a le simplifica munca si a obtine rezultate cat mai bune! Si da, ai inteles bine, vrem sa discutam intr-un fel sau altul cu TOTI oamenii din companie, caci noi credem ca rolul fiecaruia este sa-si faca treaba, asfel incat sa ai clienti mai multumiti, care sa cumpere mai mult, din convingere!

Odata terminata treaba, vei avea o documentatie clara si logica, ce va acoperi toate punctele necesare desfasurarii activitatii de vanzari. Gata cu procesul de invatare pe cale orala, cu “pai eu asa credeam ca se face”! Orice om, mai vechi sau mai nou, va avea acces la exact aceleasi metode, fara interpretari personale. Metodele pe care TU le-ai hotarat!

Ca sa poti sti in timp real ce se intampla, ai nevoie de un sistem informatic adecvat. Avem solutii usor de utilizat sau (si mai bine), daca folosesti deja o aplicatie CRM vedem cum putem obtine din ea cat mai multe informatii relevante cu efort minim.

Sau poate vrei sa afli mai mult
Optimizarea procesului de vanzare
Sisteme informatice