Trecem impreuna in revista intregul proces de vanzari, incepand de la strategie, trecand prin identificarea clientilor, modalitati de abordare a lor, analiza competitiei, indicatori de performanta, pana la gradul de cunostinte, motivare si implicare al echipei tale. Stam de vorba si cu ei, pentru a intelege de la cei din linia intai cum se intampla lucrurile in viata reala si pentru a vedea care sunt obstacoloele de care se lovesc.

La final, vei avea o radiografie a intregului process, o imagine clara a modului in care se desfasoara cu adevarat activitatea in compania ta. Intr-un document, nu povestita dupa ureche. Interesant, nu?

Sau poate vrei sa afli mai mult
In mod concret analizam cu atentie fiecare din urmatoarele componente ale activitatii companiei tale:
  • Viziune/strategie de vanzari
  • Segmentarea clientilor
  • Canale de vanzari
  • Diferentiatori
  • Analiza concurentei
  • Identificarea clientilor tinta
  • Analiza procesului si metodologiei de vanzari
  • Analiza obiectivelor de vanzari si a managementului performantei
Pe baza raportului de audit pe care ti-l prezentam putem costrui impreuna un plan de optimizare a procesului de vanzari si a sistemelor necesare.